Monday, October 10, 2011

Kommentera!

Det verkar vara lite svårt för alla 50-plussare som läser denna blogg att kommentera. Här kommer en liten instruktion:

1. Tryck under inlägget där det står "kommentarer".
2. Skriv något snällt i rutan!
3.Välj profil: antingen Name/URL eller Anonymous. Om du väljer Name/URL kan du skriva i ett valfritt namn (helst ditt eget så jag vet vem som kommenterat), strunta i URL.
4. Skicka kommentaren.

Lätt som en plätt!

Blir jätteglad när ni kommenterar, så fortsätt gärna med det! Jag tycker om er så himla mycket.

6 comments:

  1. stor "like" på labelnamnet!

    ReplyDelete
  2. PROTEST !!!!
    Den första kommentaren kom från en 50+

    ReplyDelete
  3. Hahaha okej pappa, men du är enda undantaget! De asndra verkar knappt vara läskunniga.

    ReplyDelete
  4. Hej Maja! Tänkte använda mig av kommentarsfältet nu när jag läste att du vill att man gör det! Jag tycker det är roligt att läsa din blogg:) Ska svara på ditt mejl snart, förlåt att jag varit lite seg. Kram

    ReplyDelete
  5. Hehe, stort tack från alla 20plusare också!

    ReplyDelete
  6. Nu blev jag ju faktiskt tvungen att kommentera eftersom du tror att 50+ inte klarar det! Har nu suttit en lång stund och läst om dina äventyr. Gud så spännande! Hoppas verkligen att du inte får några men av blodförgiftningen.
    Kram
    Tove

    ReplyDelete