Sunday, October 30, 2011

Finbesök!

Ikväll kommer Oskar hit! I tre hela veckor ska vi resa tillsammans, jag har sett så otroligt mycket fram emot det här. Känns overkligt att tänka att han om bara några timmar kommer kliva in genom dörren till mitt hostel. Men fantastiskt! 

Oskar är min allra bästa vän och jag är obeskrivligt glad över att han är med mig under en liten del av det här äventyret. Han har turnerat med ett dansprojket i västra Mexico i två veckor (kanske världens mest vältajmade jobb någonsin!) och flyger till Cancún ikväll, sen direkt ner till Playa! Vi har inte planerat så stor del av resan än så länge, eftersom det här är Oskars semester får han styra lite som han vill. Här finns tillräckligt att göra om man vill vara aktiv, men det är ganska lätt att låta dagarna gå på stranden också. Vi får med andra ord se var vi tar vägen, en stor fördel med lågsäsong är ju att man inte behöver ha någon som helst framförhållning vad gäller boende.

Oskar is joining me in Playa tonight! I've been looking forward to this so much, can't believe that he'll be here in my hostel in a couple of hours. 

I'm so happy that my best friend will share a small part of this big adventure with me. He'll be around for three weeks, and since this is his vacation it'll be more or less up to him where we end up. It's easy to keep busy here if you want to, but the days pass pretty fast at the beach as well. Good thing about low season is that you never have to worry about accomondation, so it's nice to be sponatneous. 

4 comments:

  1. ÅÅÅÅ vad roligt att Oskar är där nu!!!!

    ReplyDelete
  2. Hälsa oskar! och ha det kul tillsammans

    ReplyDelete
  3. Nu får du ju även börja lägga upp lite fina bilder, det ser jag fram emot att se!! :)

    ReplyDelete
  4. Roligt! Hälsa Oskar så mycket och ha det bra! Oskar kan väl skriva lite på din blogg om hur hans dansprojekt gick och kanske visa några bilder. Kram från Lars

    ReplyDelete