Thursday, October 6, 2011

ARN-FRA-CAN(?)

Hej mina fina.

Jag packade väskan, sa hej då och skulle sedan flyga över Atlanten, men fastnade i Frankfurt. Är nu ensammast på jorden på ett väldigt tråkigt flygplatshotell och ska göra ett nytt försök imorgon. I värsta fall får jag väl ro över.

Hur som helst, ville mest säga hej och välkomna till den här bloggen! Jag ska ut på äventyr ett tag och hoppas att ni tittar in då och då för att se hur det går.

Stor kram,
M.

I packed my bag, said good bye to everyone and now I'm stuck in Frankfurt! Hopefully I'll make it to Yucatán tomorrow or the day after tomorrow. Anyway, this is my new blog, welcome!

3 comments:

  1. Synd om dig, flygplatsen i Frankfurt är en katastrof!
    /Pappa

    ReplyDelete
  2. ja, det var inge vidare det här. tur att jag inte har bråttom!

    ReplyDelete
  3. har inte varit där men jag håller med!

    ReplyDelete