Wednesday, November 23, 2011

lazy days

Ledsen för dåligt bloggande! Sen vi hördes senast har det inte varit så mycket action, så jag har helt enkelt inte haft något att skriva om. Oskar åkte i fredags vilket var jättetråkigt. Saknar honom massor! Jag hann verkligen vänja mig vid hans sällskap de tre veckor han var här, blev tomt när han åkte. Då är det tur att jag har Lisa som kan roa mig ett tag till! Vi har solat, badat, ätit, sovit. Och dykt! I måndags gjorde vi två dyk, Lisa fick se sina första sköldpaddor vilket var väldigt uppskattat. Imorgon ska vi dessutom ta båten ut till Cozumel och dyka vid världens näst längsta barriärrev! Inte illa. Ni får lite bilder som bekräftar att ni inte behöver oroa er för oss här borta. Som ni ser har jag fått hit sista delen av 1Q84, äntligen! Kändes som julafton att få öppna den. Vågar (nästan) påstå att 1Q84 är de absolut bästa böckerna Murakami skrivit, jag älskar dem. Vill inte att den sista ska ta slut.

I've been lazy this past week, so there's not that much interesting to tell you about. Oskar left five days ago, it's been really empty without him around. Good thing I have my sister here to entertain me for a bit longer! We've spent most of the days on the beach, only exeptions being one day of diving and one rainy day. Lisa got to see her first turtle, which she really appreciated. And tomorrow we're heading out to Cozumel! Looking forward to that a lot. Other than that there's not much to tell. I'm finally reading the last part of Haruki Murakami's 1Q84 trilogy, and I love it! Might be the best books he's ever written.





Ja, ni fattar...

3 comments:

  1. Fina tjejer, dom skulle man allt vilja ha på gröna gatan.

    ReplyDelete
  2. Tänkte skriva samma sak som joanna. Hur skönt som helst ju! sjukt att bilderna är tagna nu när det snart är minusgrader i sverige. Det är inte så svårt att bli avis. Skulle också kunna tänka mig bo där ett tag!
    Aja, jag får fortsätta räkna ner mina dagar;) 23 dagar kvar tills jag drar!

    ReplyDelete