Monday, March 19, 2012

take these broken wings and learn to fly / all your life you were only waiting for this moment to arise

Vädret är äntligen på min sida igen - dykningen har varit igång sedan några dagar. Tyvärr lyckades jag dra på mig något konstigt tropiskt virus samtidigt, så nu har jag ingen röst och kan ändå inte dyka... Men det är inte hela världen, har mindre än en vecka kvar på min divemaster nu, så det är ingen brådska. Ägnar mina dykfria dagar åt att avsluta den teoretiska delen som ju också måste göras.

Lisa jobbar vidare på Desideri och planerar sin återkomst i höst/vinter. Jag hoppas verkligen jag kan komma hit och hälsa på några veckor, det här är en ö att återvända till. Har bestämt datum för avfärd nu, åker till Mexico den tredje april och stannar till den sextonde. Sen Sverige! Har väldigt blandade känslor inför hemresan just nu, en del av mig vill bara stanna här resten av året. Men när jag väl sitter på planet hemåt kommer det nog kännas bra. Har redan börjat planera framtida resor, det är min ständiga livlina.

The wind finally stopped, but unfortunately I've got som weird tropical virus that has stolen my voice and makes me cough my lungs out. In other words no diving for another day or two... I'm spending the time finishing of the theoretical part of the course, which has to be done at some point anyway. After that I only have about a week left of the course! 

Lisa works at Desideri most days, planning her return this fall or winter. Hopefully I can come over and visit for a few weeks, this is an island you want to return to Anyway, I've more or less planned the last month of these seven months of travelling. Going to Mexico in two weeks, and then back to Sweden on the 16th of april. I have very mixed feelings about going home at the moment, part of me wants to stay here forever, but I guess I'll be happy to get home once I'm on the plane across the Atlantic. I've already started planning some new adventures, it's my constant life line to have at least one short trip planned. 


 We found a new friend this morning!
 Reading 'Travels With My Aunt' by Graham Greene -very inspiring
Our dear Trouble

1 comment:

  1. Blackbird singing in the dead of night.....
    Jo. hörde den vid fyra tiden på morgonen för ett par dagar sedan!......Våren....

    ReplyDelete